Nejčastější dotazy

Alexis

Jaká je cena parkování pro hotelové hosty?

Parkovat můžete v prostoru přímo pod okny hotelu, sledovaném kamerovým systémem, za poplatek 125 Kč / noc, nebo na hlídaném parkovišti za 200 Kč / noc.

Je možné si doobjednat snídaně při příjezdu nebo během pobytu?

Ano, cena snídaně činí 200 Kč / os.

V kolik hodin se mohu nejpozději ubytovat?

Recepce je otevřena nonstop, můžete se tedy ubytovat i ve večerních hodinách.

Můžu za ubytování zaplatit platební kartou?

Ano, veškeré služby je možné platit na recepci hotelu hotově, nebo platebními kartami VISA, MasterCard a Maestro.

Kdy nejdříve se můžu ubytovat?

Ve vytíženějších termínech Vám bohužel nemůžeme garantovat ubytování před 14. hodinou. V případě dřívějšího příjezdu Vám zatím můžeme uschovat zavazadla v uzamčené místnosti. V méně vytížených termínech účtujeme za dřívější check-in dodatečný poplatek 450 Kč.

Je v hotelu zabudován výtah?

Všechny prostory hotelu se nacházejí v přízemí, takže vytáhnout se u nás musíte jinak. 🙂

Mohu se na hotelu ubytovat se psem?

To bohužel nejde, své mazlíčky budete muset nechat doma.

V kolik hodin musím v den odjezdu opustit pokoj?

Ubytování je nutné ukončit do 11 hodin. V méně vytížených termínech je možný i pozdější odjezd, za který účtujeme dodatečný poplatek 450 Kč.

Je možné platit Flexi Passy nebo jinými benefitními poukázkami?

Bohužel, platba poukázkami v tuto chvíli není možná.

Mají všechny pokoje bezbariérový přístup?

Vysloveně bezbariérové pokoje nemáme. Až na tři malé schody se ale všechny prostory hotelu nachází v přízemí a hendikepovaní hosté se tak do většiny pokojů dostanou bez problému.

Mohu uhradit firemní ubytování fakturou po odjezdu?

Platba na fakturu je možná jen u stálých a pravidelných klientů. Novým klientům ji bohužel nepovolujeme. Pokud nám ale zašlete fakturační údaje s dostatečným předstihem (alespoň 7 dní před příjezdem), můžeme vám vystavit fakturu se splatností před datem příjezdu.

Je možné přikoupit si k pobytu polopenzi?

Náš hotel se řadí do kategorie „garni“, nemáme tedy vlastní restauraci. Malé občerstvení a horké nápoje můžete zakoupit v automatech na recepci. Rádi Vám také doporučíme několik našich oblíbených restaurací v nejbližším okolí.

Můžeme si na hotelu uschovat kola?

Kolo je možné si uzamknout vlastním zámkem a nechat na hotelovém dvoře.